Ogłoszenie o wolnym stanowisku pracy w korpusie służby cywilnej w Komendzie Miejskiej Policji w Rzeszowie
Ogłoszenie 9249 o wolnym stanowisku pracy w korpusie służby cywilnej w Komendzie Miejskiej Policji w Rzeszowie
Komendant Miejski Policji w Rzeszowie
poszukuje kandydatów na stanowisko: Starszy referent ds. ochrony i właściwego obiegu dokumentów niejawnych III oddziału Kancelarii Tajnej
w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%
wymiar etatu: 1/1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu:
Komenda Miejska Policji w Rzeszowie
ul. Jagiellońska 13
35-025 Rzeszów
Miejsce wykonywania pracy:
Wydział ds. Ochrony Informacji Niejawnych i Kancelaria Tajna KMP w Rzeszowie ul. Jagiellońska 13 35-025 Rzeszów
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Prowadzenie dokumentacji niejawnej i wykonywanie wszystkich czynności związanych z odbiorem, wysyłaniem, rejestracją i rozdziałem materiałów służbowych, pism, dokumentów, korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentacji niejawnej.
- Rozliczanie dokumentacji niejawnej, egzekwowanie zwrotu, przygotowywanie materiałów i archiwizowanie ich celem zapewnienia poprawności ich rozliczenia
- Prowadzenie i aktualizacja zbioru przepisów niejawnych , resortowych i pozaresortowych oraz rejestru teczek obsługiwanych jednostek
- Przygotowanie materiałów niejawnych do zapoznania pracowników w prowadzonych przez siebie jednostkach w celu właściwego zapoznania
- Wykonywanie czynności związanych z inwentaryzacją dokumentów niejawnych w celu zapewnienia rozliczalności i kontroli tej dokumentacji
- Wykonywanie czynności związanych z brakowaniem dokumentacji niejawnej
Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- Praca kancelaryjno – biurowa
- Ośmiogodzinnym system pracy
- Realizacja przewozu poczty jawnej i niejawnej
Miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy
Stanowisko zlokalizowane w pokoju biurowym, oświetlone światłem naturalnym i sztucznym, wyposażone w meble biurowe, usytuowane na drugim piętrze. Urząd zlokalizowany jest w jednym trzypiętrowym budynku - brak windy. Występuje ograniczony dostęp do pomieszczeń usytuowanych na piętrze budynku dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim oraz mających problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. Wejście do budynku nieprzystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, na parterze znajduje się łazienka przystosowana dla osób niepełnosprawnych.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
I. Niezbędne
Wykształcenie: średnie
Doświadczenie zawodowe: minimum 2 lata pracy w administracji publicznej
II. Pozostałe wymagania niezbędne:
- terminowość i dyscyplina pracy
- znajomość zasad pracy kancelaryjnej z dokumentami niejawnymi
- umiejętność współpracy z innymi pracownikami
- znajomość ustawy o służbie cywilnej
- znajomość ustawy o Policji
- znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych
- znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
- znajomość aktów wykonawczych do w/w ustaw w szczególności Zarządzenia 2020 KGP z dnia 30.12.2010 r.
III. Wymagania pożądane:
- Poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli „Ściśle Tajne”
- Praca w jednostkach policji
- Praca w Kancelarii Tajnej lub związana z ochroną informacji niejawnych
- wykształcenie: wyższe
Wymagane dokumenty i oświadczenia
- życiorys i list motywacyjny,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
- kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność ( w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów)
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, (świadectwo pracy, zaświadczenie z zakładu pracy)
- kopie innych dokumentów (kopia poświadczenia bezpieczeństwa)
Termin skladania dokumentów:
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Rzeszowie,
ul. Jagiellońska 13,
35-025 Rzeszów
Kancelaria ogólna
II piętro, pokój 218
Inne informacje:
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
W liście motywacyjnym należy powołać się na nr ogłoszenia, Wszystkie składane dokumenty i oświadczenia, listy motywacyjne, życiorys - powinny zawierać datę i oryginalny podpis kandydata. Oferty otrzymane po terminie wskazanym w ogłoszeniu (decyduje data stempla początkowego) oraz niekompletne nie będą rozpatrywane. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Oferty niespełniające wymagań formalnych będą komisyjnie zniszczone.
Kandydaci spełniający wymagania formalne będą informowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminie przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego.
Do udziału w rekrutacji zapraszamy również osoby niepełnosprawne.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (17) 8583463.
Techniki i metody selekcji:
- - weryfikacja ofert pod kątem spełniania wymogów formalnych,
- - test wiedzy,
- - rozmowa kwalifikacyjna.
Termin składania ofert: 24 marca 2017 roku, decyduje data stempla pocztowego/ osobistego dostarczenia do urzędu.