Ogłoszenie 21804 o wolnym stanowisku pracy w korpusie służby cywilnej w Komendzie Miejskiej Policji w Rzeszowie
Ogłoszenie 21804
o wolnym stanowisku pracy w korpusie służby cywilnej
w Komendzie Miejskiej Policji w Rzeszowie
Komendant Miejski Policji w Rzeszowie poszukuje kandydatów na stanowisko:
Inspektor ds. technicznej obsługi urządzeń, sieci i systemów teleinformatycznych w Referacie Łączności i Informatyki
w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest co najmniej 6%.
wymiar etatu: 0,8/1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu:
Komenda Miejska Policji w Rzeszowie
ul. Jagiellońska 13
35-025 Rzeszów
Miejsce wykonywania pracy:
Referat Łączności i Informatyki KMP w Rzeszowie
ul. Jagiellońska 13 35-025 Rzeszów
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Techniczna obsługa urządzeń, systemów i sieci teleinformatycznych łączności przewodowej i bezprzewodowej.
- Administrowanie na poziomie technicznym systemem taryfikacyjnym łączności telefonicznej w celu zapewnienia bezpieczeństwa i sprawności działania.
- Dokonywanie napraw, konserwacji urządzeń teleinformatycznych łączności przewodowej i bezprzewodowej w celu zapewnienia prawidłowego działania.
- Wykonywanie montażu/demontażu radiotelefonów w pojazdach i pomieszczeniach służbowych KMP Rzeszów i jednostek podległych w celu zapewnienia łączności oraz właściwego działania sieci bezprzewodowej.
- Prowadzenie gospodarki materiałowo – technicznej materiałów eksploatacyjnych do urządzeń teleinformatycznych w celu zapewnienia ciągłości działania sprzętu.
- Wykonywanie okresowych przeglądów, konserwacji technicznych i czyszczenie szaf teleinformatycznych oraz urządzeń klimatyzacyjnych w KMP Rzeszów i jednostkach podległych.
- Realizacja zadań pracownika referatu łączności i informatyki.
Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca kancelaryjno – biurowa
Ośmiogodzinnym system pracy
Miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy
Stałe stanowisko pracy usytuowane na parterze w budynku nieprzystosowanym dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim, np. brak wind, brak podjazdów
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
I. Niezbędne
Wykształcenie: średnie o profilu informatycznym lub elektronicznym
Doświadczenie zawodowe: minimum 6 miesięcy pracy na podobnym stanowisku w administracji publicznej
II. Pozostałe wymagania niezbędne:
Znajomość komutacji cyfrowej i analogowej
Znajomość podstaw budowy sieci okablowania strukturalnego.
Znajomość prowadzenia prac warsztatowo - serwisowych w zakresie sprzętu łączności przewodowej i bezprzewodowej.
Podstawowa znajomość systemów telefonii komórkowej GSM.
Umiejętność obsługi policyjnych sieci i systemów teleinformatycznych
Umiejętność obsługi powszechnie występujących systemów operacyjnych i aplikacji biurowych
prawo jazdy kat.B
terminowość i dyscyplina pracy
ogólna znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem teleinformatycznym,
umiejętność współpracy z innymi pracownikami
znajomość ustawy o służbie cywilnej
znajomość ustawy o Policji
III. Wymagania pożądane:
- Praca w jednostkach policji
- Praca związana serwisowaniem sprzętu teleinformatycznego
- Umiejętność obsługi central telefonicznych cyfrowych i analogowych
- Poświadczenie bezpieczeństwa dopuszczenia do informacji niejawnych oznaczone klauzulą POUFNE
- wykształcenie: wyższe w szczególności wyższe techniczne, elektroniczne
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
- kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność ( w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów)
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, (świadectwo pracy, zaświadczenie z zakładu pracy)
- kopie innych dokumentów
- kopia prawa jazdy
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Rzeszowie,
ul. Jagiellońska 13,
35-025 Rzeszów
Kancelaria ogólna
II piętro, pokój 218
Inne informacje:
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Do udziału w rekrutacji zapraszamy również osoby niepełnosprawne.
W liście motywacyjnym należy powołać się na nr ogłoszenia, Wszystkie składane dokumenty
i oświadczenia, listy motywacyjne, życiorys - powinny zawierać datę i oryginalny podpis kandydata. Oferty otrzymane po terminie wskazanym w ogłoszeniu (decyduje data stempla początkowego) oraz niekompletne nie będą rozpatrywane. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Oferty niespełniające wymagań formalnych będą komisyjnie zniszczone.
Kandydaci spełniający wymagania formalne będą informowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminie przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego.
Do udziału w rekrutacji zapraszamy również osoby niepełnosprawne.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (17) 8583463.
Techniki i metody selekcji:
- weryfikacja ofert pod kątem spełniania wymogów formalnych,
- test wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Termin składania ofert: 16.02.2018 roku, decyduje data stempla pocztowego/ osobistego dostarczenia do urzędu.