Ogłoszenie 21809 o wolnym stanowisku pracy w korpusie służby cywilnej w Komendzie Miejskiej Policji w Rzeszowie
Ogłoszenie 21809
o wolnym stanowisku pracy w korpusie służby cywilnej
w Komendzie Miejskiej Policji w Rzeszowie
Komendant Miejski Policji w Rzeszowie poszukuje kandydatów na stanowisko:
Starszego Inspektor ds. technicznej obsługi urządzeń, sieci i systemów teleinformatycznych w Referacie Łączności i Informatyki.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest co najmniej 6%.
wymiar etatu: 1/1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu:
Komenda Miejska Policji w Rzeszowie
ul. Jagiellońska 13
35-025 Rzeszów
Miejsce wykonywania pracy:
Referat Łączności i Informatyki KMP w Rzeszowie ul. Jagiellońska 13 35-025 Rzeszów
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Serwisowanie sprzętu informatycznego,
- Instalowanie, aktualizowanie oprogramowania zapewniającego sprawność i ciągłości działania systemów i sieci policyjnych,
- Zapewnienie technicznej obsługi urządzeń, systemów i sieci teleinformatycznych
- Obsługa na poziomie administracyjnym systemami policyjnymi,
- Wykonywanie okresowych przeglądów, konserwacji technicznych i czyszczenie szaf teleinformatycznych oraz urządzeń klimatyzacyjnych w celu zapewnienia prawidłowego działania,
- Prowadzenie gospodarki materiałowo – technicznej materiałów eksploatacyjnych do urządzeń teleinformatycznych w celu zapewnienia ciągłości działania sprzętu,
- Występowanie z wnioskami o zakup/zapotrzebowanie w materiały eksploatacyjne i części zamienne do urządzeń łączności teleinformatycznej w celu zapewnienia ciągłości działania sprzętu,
- Udzielanie pomocy użytkownikom w posługiwaniu się sprzętem komputerowy oraz pakietem biurowym,
- Dbanie o bezpieczeństwo teleinformatyczne sprzętu informatycznego,
- Realizacja zadań pracownika referatu łączności i informatyki.
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- Praca kancelaryjno – biurowa
- Ośmiogodzinnym system pracy
- Miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy
- Stałe stanowisko pracy usytuowane na drugim piętrze w budynku nieprzystosowanym dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim, np. brak wind, brak podjazdów
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
I. Niezbędne
- Wykształcenie: średnie o profilu informatycznym lub elektronicznym
- Doświadczenie zawodowe: minimum 6 miesięcy pracy na podobnym stanowisku w administracji publicznej
II. Pozostałe wymagania niezbędne:
- świadectwo kwalifikacyjne – uprawnienia w zakresie eksploatacji urządzeń elektrycznych do 1 KV
- prawo jazdy kat.B
- znajomość budowy sprzętu informatycznego oraz sieciowego
- znajomość systemów operacyjnych z rodziny MS WINDOWS,
- znajomość pakietów biurowych
- terminowość i dyscyplina pracy
- ogólna znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem teleinformatycznym,
- umiejętność współpracy z innymi pracownikami
- znajomość ustawy o służbie cywilnej
- znajomość ustawy o Policji
III. Wymagania pożądane:
- Praca w jednostkach policji
- Praca związana serwisowaniem sprzętu informatycznego
- Poświadczenie bezpieczeństwa dopuszczenia do informacji niejawnych oznaczone klauzulą POUFNE
- wykształcenie: wyższe w szczególności wyższe techniczne, informatyczne
Wymagane dokumenty i oświadczenia
- życiorys i list motywacyjny,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
- kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność ( w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów)
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, (świadectwo pracy, zaświadczenie z zakładu pracy)
- kopie innych dokumentów
- kopia prawa jazdy
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Rzeszowie,
ul. Jagiellońska 13,
35-025 Rzeszów
Kancelaria ogólna
II piętro, pokój 218
Inne informacje:
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Do udziału w rekrutacji zapraszamy również osoby niepełnosprawne.
W liście motywacyjnym należy powołać się na nr ogłoszenia, Wszystkie składane dokumenty
i oświadczenia, listy motywacyjne, życiorys - powinny zawierać datę i oryginalny podpis kandydata. Oferty otrzymane po terminie wskazanym w ogłoszeniu (decyduje data stempla początkowego) oraz niekompletne nie będą rozpatrywane. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Oferty niespełniające wymagań formalnych będą komisyjnie zniszczone.
Kandydaci spełniający wymagania formalne będą informowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminie przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego.
Do udziału w rekrutacji zapraszamy również osoby niepełnosprawne.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (17) 8583463.
Techniki i metody selekcji:
- weryfikacja ofert pod kątem spełniania wymogów formalnych,
- test wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Termin składania ofert: 16.02.2018 roku, decyduje data stempla pocztowego/ osobistego dostarczenia do urzędu.