Archiwum ogłoszeń

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Ogłoszenie 84890 o wolnym stanowisku pracy w korpusie służby cywilnej w Komendzie Miejskiej Policji w Rzeszowie

 
Ogłoszenie
o wolnym stanowisku pracy w ramach zastępstwa, w korpusie służby cywilnej
w Komendzie Miejskiej Policji w Rzeszowie
 
Komendant Miejski Policji w Rzeszowie
poszukuje kandydatów na stanowisko: Inspektor w Komisariacie Policji Rzeszów – Śródmieście KMP w Rzeszowie.
w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest:  powyżej 6%.
 
wymiar etatu:1/1
 
Liczba stanowisk pracy: 1
 
Adres urzędu: 
                      Komenda Miejska Policji w Rzeszowie
                      ul. Jagiellońska 13
                      35-025 Rzeszów
 
Miejsce wykonywania pracy: 
 
Komisariat Policji Rzeszów – Śródmieście KMP w Rzeszowie, ul. Jagiellońska 13, 
35-025 Rzeszów.
 
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: 
  • prowadzi Sekretariat zgodnie z zapisami Instrukcji Kancelaryjnej,
  • prowadzi, rozlicza dzienniki korespondencyjne i rejestry jawne oraz niejawne,
  • przygotowuje materiały i archiwizuje dokumenty,
  • prowadzi i aktualizuje zbiory aktów prawnych resortowych i pozaresorowych jawnych i niejawnych,
  • prowadzi rejestrację wszelkiej korespondencji wpływającej i wychodzącej z jednostki,
  • porządza pisma, udziela odpowiedzi.
Warunki pracy
 
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
  • Praca kancelaryjno-biurowa,
  • Praca jednozmianowa,
  • Ośmiogodzinny system pracy.
Miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy 
 
Stałe stanowisko pracy usytuowane na pierwszym piętrze w budynku nieprzystosowanym dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim, np. brak wind, brak podjazdów. Praca      w pomieszczeniach przy naturalnym i sztucznym oświetleniu z wykorzystaniem monitora ekranowego. 
 
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy: 

I. Niezbędne 

Wykształcenie: średnie
Doświadczenie zawodowe: minimum 0,5 roku pracy w administracji publicznej

II.   Pozostałe wymagania niezbędne:

  • bardzo dobra znajomość zasad pracy kancelaryjnej,
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej,
  • znajomość ustawy o Policji,
  • znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych,
  • znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,
  • kreatywność, komunikatywność, odporność na stres oraz umiejętność pracy w zespole
  • terminowość i dyscyplina pracy
  • wysoka kultura osobista
  • posiadanie obywatelstwa polskiego
  • korzystanie z pełni praw publicznych
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem z umyślne przestępstwo lub przestępstwo skarbowe.
Wymagania pożądane: 
  • wykształcenie wyższe,poświadczenie bezpieczeństwa.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
  • CV i list motywacyjny,
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie wykształcenia,
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata o nieskalaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Kopie innych dokumentów i oświadczenia: 
  • kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność- w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów),
  • kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, (jeśli jest wymagane np. doświadczenie zawodowe),
  • kopie innych dokumentów (kopia poświadczenia bezpieczeństwa).
Termin skladania dokumentów:
 
30-09-2021 r.
 
Miejsce składania dokumentów:
 
Komenda Miejska Policji w Rzeszowie, 
ul. Jagiellońska 13, 
35-025 Rzeszów 
Kancelaria ogólna
II piętro, pokój 218.
 
Inne informacje: 
 
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Do udziału w rekrutacji zapraszamy również osoby niepełnosprawne.
W liście motywacyjnym należy powołać się na nr ogłoszenia. Wszelkie składane dokumenty i oświadczenia, listy motywacyjne, życiorys – powinny zawierać datę i oryginalny podpis kandydata. Oferty otrzymane po terminie wskazanym w ogłoszeniu (decyduje data stempla pocztowego) oraz niekompletne, które nie zawierają dokumentów, oświadczeń wskazanych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Oferty niespełniające wymagań formalnych będą komisyjnie zniszczone.
Kandydaci spełniający wymagania formalne będą informowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminie przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (17) 858-34-63.
 
Techniki i metody selekcji:
  • weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych,
  • test wiedzy,
  • rozmowa kwalifikacyjna.

Pliki do pobrania

Metryczka

Data publikacji 24.09.2021
Data modyfikacji 24.09.2021
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Rzeszowie
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Agnieszka Bącal
Osoba udostępniająca informację:
Adam Szeląg Wydział Prewencji
Osoba modyfikująca informację:
Adam Szeląg
do góry