Ogłoszenie 117023 o wolnym stanowisku pracy w korpusie służby cywilnej w Komendzie Miejskiej Policji w Rzeszowie
Komendant Miejski Policji w Rzeszowie poszukuje kandydatów na stanowisko: głównego specjalisty w Wydziale Kadr i Szkolenia KMP w Rzeszowie.
w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest: powyżej 6%.
wymiar etatu: 1/1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu:
Komenda Miejska Policji w Rzeszowie
ul. Jagiellońska 13
35-025 Rzeszów
Miejsce wykonywania pracy: Wydział Kadr i Szkolenia KMP w Rzeszowie, ul. Jagiellońska 13, 35-025 Rzeszów.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- ewidencjonuje elektronicznie czas pracy i absencje pracowników w celu analizy zebranych danych i posiadania aktualnej informacji o pracowniku, a następnie sporządzenia comiesięcznego wykazu godzin przepracowanych do Wydziału Finansów w celu wypłaty wynagrodzeń;
- prowadzi akta osobowe pracowników w celu posiadania i gromadzenia kompletnej dokumentacji;
- na bieżąco wprowadza i aktualizuje dane osobowe pracowników cywilnych w Systemie Wspomagania Obsługi Policji w celu posiadania aktualnej i kompletnej informacji o pracownikach;
- przygotowuje dokumentację związaną z nawiązaniem (w tym przeprowadzanie naborów do służby cywilnej oraz do pracy na stanowiskach cywilnych), trwaniem i rozwiązaniem stosunku pracy, ustala uprawnienia pracowników do nagród jubileuszowych w celu przekazania Wydziałowi Finansów informacji na temat wysokości należnych świadczeń oraz w celu prawidłowego funkcjonowania jednostki;
- ewidencjonuje i prowadzi zgłoszenia do ubezpieczeń w celu dostarczenia informacji do ZUS. Wydaje dokumenty służbowe pracownikom (w tym legitymacje służbowe, zaświadczenia o zatrudnieniu) w celu przedstawienia ich w innych Urzędach;
- realizuje i nadzoruje przebieg: opisu stanowisk pracy i wartościowania oraz służby przygotowawczej członków korpusu służby cywilnej w celu prawidłowej realizacji zadań KMP w Rzeszowie;
- czuwa nad terminowym sporządzaniem pierwszych ocen i ocen okresowych członków korpusu służby cywilnej w celu posiadania informacji o pracy członków korpusu służby cywilnej;
- przygotowuje akta osobowe i spisy zwolnionych pracowników celu przekazania ich do archiwum KWP w Rzeszowie.
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca kancelaryjno-biurowa,
- praca jednozmianowa,
- pśmiogodzinny system pracy,
Miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy:
Stałe stanowisko pracy usytuowane na drugim piętrze w budynku nieprzystosowanym dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim, np. brak wind, brak podjazdów. Praca w pomieszczeniach przy naturalnym i sztucznym oświetleniu z wykorzystaniem monitora ekranowego.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
I. Niezbędne
Wykształcenie: wyższe
Doświadczenie zawodowe: 3 lata w komórce kadrowej administracji publicznej.
II. Pozostałe wymagania niezbędne:
- umiejętność obsługi komputera,
- umiejętność redagowania pism,
- najomość ustawy o służbie cywilnej,
- znajomość przepisów prawa pracy, systemu ubezpieczeń społecznych,
- wiedza z zakresu prowadzenia akt osobowych,
- znajomość pakietów biurowych,
- kreatywność, komunikatywność, odporność na stres oraz umiejętność pracy w zespole
- terminowość i dyscyplina pracy
- wysoka kultura osobista
- posiadanie obywatelstwa polskiego
- korzystanie z pełni praw publicznych
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub przestępstwo skarbowe
Wymagania pożądane:
poświadczenie bezpieczeństwa dopuszczenia do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE,
Wymagane dokumenty i oświadczenia
- CV i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie wykształcenia,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o nieskalaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
- kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność (w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów),
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, (jeśli jest wymagane np. doświadczenie zawodowe)
- kopie innych dokumentów (kopia poświadczenia bezpieczeństwa)
Termin składania dokumentów:
17-03-2023
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Rzeszowie,
ul. Jagiellońska 13,
35-025 Rzeszów
Kancelaria ogólna
II piętro, pokój 218
Inne informacje:
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Do udziału w rekrutacji zapraszamy również osoby niepełnosprawne.
W liście motywacyjnym należy powołać się na nr ogłoszenia. Wszelkie składane dokumenty i oświadczenia, listy motywacyjne, życiorys – powinny zawierać datę i oryginalny podpis kandydata. Oferty otrzymane po terminie wskazanym w ogłoszeniu (decyduje data stempla pocztowego) oraz niekompletne, które nie zawierają dokumentów, oświadczeń wskazanych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Oferty niespełniające wymagań formalnych będą komisyjnie zniszczone.
Kandydaci spełniający wymagania formalne będą informowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminie przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (17) 858-34-63.
Techniki i metody selekcji:
- weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych,
- test wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.