Ogłoszenie nr 127297 o wolnym stanowisku pracy w korpusie służby cywilnej w Komendzie Miejskiej Policji w Rzeszowie
Komendant Miejski Policji w Rzeszowie
poszukuje kandydatów na stanowisko: Inspektora w Wydziale Ruchu Drogowego KMP
w Rzeszowie.
w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest: powyżej 6%.
wymiar etatu: ……1/1……….
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu:
Komenda Miejska Policji w Rzeszowie
ul. Jagiellońska 13
35-025 Rzeszów
Miejsce wykonywania pracy:
Komenda Miejska Policji w Rzeszowie, ul. Jagiellońska 13, 35-025 Rzeszów
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- korespondencja z firmami ubezpieczeniowymi w celu przeprowadzenia sprawnej likwidacji szkód komunikacyjnych,
- prowadzenie dzienników korespondencyjnych i rejestrów w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów jak również możliwość szybkiego ich odnalezienia,
- prowadzenie rejestru zdarzeń drogowych, wydawanie zaświadczeń osobom uczestniczącym w zdarzeniach drogowych lub ich pełnomocnikom, wysyłka notatek urzędowych z tych zdarzeń do firm ubezpieczeniowych celem sprawnej likwidacji szkód komunikacyjnych,
- obsługa interesantów,
- rejestracja korespondencji w dzienniku korespondencyjnym i podawczym, przygotowywanie dokumentów złożonych w sekretariacie celem przekazania ich do właściwych organów,
- wydawanie korespondencji policjantom i pracownikom cywilnym zgodnie z dekretacją przełożonego,
- archiwizacja dokumentów ostatecznie załatwionych w celu przekazania ich do archiwum KMP w Rzeszowie.
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- praca kancelaryjno-biurowa,
- praca jednozmianowa,
- ośmiogodzinny system pracy,
Miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy
Stałe stanowisko pracy usytuowane na pierwszym piętrze w budynku nieprzystosowanym dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim ( brak wind, brak podjazdów).
Praca w pomieszczeniach przy naturalnym i sztucznym oświetleniu z wykorzystaniem monitora ekranowego.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
- Niezbędne
Wykształcenie: średnie
Doświadczenie zawodowe: minimum 18 mc pracy w administracji publicznej
II. Pozostałe wymagania niezbędne:
- umiejętność obsługi komputera,
- umiejętność stosowania procedur i przepisów prawa,
- umiejętność redagowania pism,
- umiejętność współpracy z innymi pracownikami,
- znajomość ustawy o służbie cywilnej,
- znajomość ustawy o Policji,
- znajomość przepisów dot. ubezpieczeń społecznych,
- znajomość ustaw o ochronie danych osobowych,
- znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych,
- samodzielność,
- wiedza z zakresu prowadzenia sekretariatu,
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem z umyślne przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r.
do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa
lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
Wymagania pożądane:
- praca w jednostkach policji,
- wykształcenie: wyższe,
- poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli ,,Tajne”
Wymagane dokumenty i oświadczenia
- CV i list motywacyjny,
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie wykształcenia,
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy,
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- Oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.).
Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
- doświadczenie zawodowe, (jeśli jest wymagane np. doświadczenie zawodowe),
- kopie innych dokumentów (kopia poświadczenia bezpieczeństwa)
Termin składania dokumentów: 29.09.2023 r.
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Rzeszowie,
ul. Jagiellońska 13,
35-025 Rzeszów
Kancelaria ogólna
II piętro, pokój 218
Inne informacje:
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Do udziału w rekrutacji zapraszamy również osoby niepełnosprawne.
W liście motywacyjnym należy powołać się na nr ogłoszenia. Wszelkie składane dokumenty i oświadczenia, listy motywacyjne, życiorys – powinny zawierać datę i oryginalny podpis kandydata. Oferty otrzymane po terminie wskazanym w ogłoszeniu (decyduje data stempla pocztowego) oraz niekompletne, które nie zawierają dokumentów, oświadczeń wskazanych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Oferty niespełniające wymagań formalnych będą komisyjnie zniszczone.
Kandydaci spełniający wymagania formalne będą informowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminie przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (17) 858-34-63.
Techniki i metody selekcji:
- weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych,
- test wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.