Archiwum ogłoszeń

Ogłoszenie nr 127297 o wolnym stanowisku pracy w korpusie służby cywilnej w Komendzie Miejskiej Policji w Rzeszowie

Komendant Miejski Policji w Rzeszowie
poszukuje kandydatów na stanowisko: Inspektora w Wydziale Ruchu Drogowego KMP 
w Rzeszowie.

w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest:  powyżej 6%.
wymiar etatu: ……1/1………. 
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu: 
                      Komenda Miejska Policji w Rzeszowie
                      ul. Jagiellońska 13
                      35-025 Rzeszów
Miejsce wykonywania pracy: 
Komenda Miejska Policji w Rzeszowie, ul. Jagiellońska 13, 35-025 Rzeszów
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • korespondencja z firmami ubezpieczeniowymi w celu przeprowadzenia sprawnej likwidacji szkód komunikacyjnych,
  • prowadzenie dzienników korespondencyjnych i rejestrów w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów jak również możliwość szybkiego ich odnalezienia,
  • prowadzenie rejestru zdarzeń drogowych, wydawanie zaświadczeń osobom uczestniczącym w zdarzeniach drogowych lub ich pełnomocnikom, wysyłka notatek urzędowych z tych zdarzeń do firm ubezpieczeniowych celem sprawnej likwidacji szkód komunikacyjnych,
  • obsługa interesantów,
  • rejestracja korespondencji w dzienniku korespondencyjnym i podawczym, przygotowywanie dokumentów złożonych w sekretariacie celem przekazania ich do właściwych organów,
  • wydawanie korespondencji policjantom i pracownikom cywilnym zgodnie z dekretacją przełożonego,
  • archiwizacja dokumentów ostatecznie załatwionych w celu przekazania ich do archiwum KMP w Rzeszowie.


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  •     praca kancelaryjno-biurowa,
  •     praca jednozmianowa,
  •     ośmiogodzinny system pracy,

Miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy 

Stałe stanowisko pracy usytuowane na pierwszym piętrze w budynku nieprzystosowanym dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim ( brak wind, brak podjazdów). 
Praca w pomieszczeniach przy naturalnym i sztucznym oświetleniu z wykorzystaniem monitora ekranowego.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy: 

  •     Niezbędne 

Wykształcenie: średnie


Doświadczenie zawodowe: minimum 18 mc pracy w administracji publicznej 
      II.          Pozostałe wymagania niezbędne:

  •     umiejętność obsługi komputera,
  •     umiejętność stosowania procedur i przepisów prawa,
  •     umiejętność redagowania pism,
  •     umiejętność współpracy z innymi pracownikami,
  •     znajomość ustawy o służbie cywilnej,
  •     znajomość ustawy o Policji, 
  •     znajomość przepisów dot. ubezpieczeń społecznych,
  •     znajomość ustaw o ochronie danych osobowych,
  •     znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych,
  •     samodzielność,
  •     wiedza z zakresu prowadzenia sekretariatu,
  •     posiadanie obywatelstwa polskiego,
  •     korzystanie z pełni praw publicznych,
  •     nieskazanie prawomocnym wyrokiem z umyślne przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
  •     w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. 

do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa 
lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.

Wymagania pożądane: 

  •     praca w jednostkach policji,
  •     wykształcenie:  wyższe,
  •     poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli ,,Tajne”

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  •     CV i list motywacyjny,
  •     Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie wykształcenia,
  •     Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy,
  •     Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  •     Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  •     oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  •     Oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.).                                                                                                                                                                                                  

  

Kopie innych dokumentów i oświadczenia: 

  •     doświadczenie zawodowe, (jeśli jest wymagane np. doświadczenie zawodowe),
  •     kopie innych dokumentów (kopia poświadczenia bezpieczeństwa)


Termin składania dokumentów: 29.09.2023 r.

Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Rzeszowie, 
ul. Jagiellońska 13, 
35-025 Rzeszów 
Kancelaria ogólna
II piętro, pokój 218


Inne informacje: 
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Do udziału w rekrutacji zapraszamy również osoby niepełnosprawne.
W liście motywacyjnym należy powołać się na nr ogłoszenia. Wszelkie składane dokumenty  i oświadczenia, listy motywacyjne, życiorys – powinny zawierać datę i oryginalny podpis kandydata. Oferty otrzymane po terminie wskazanym w ogłoszeniu (decyduje data stempla pocztowego) oraz niekompletne, które nie zawierają dokumentów, oświadczeń wskazanych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Oferty niespełniające wymagań formalnych będą komisyjnie zniszczone.
Kandydaci spełniający wymagania formalne będą informowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminie przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (17) 858-34-63.


Techniki i metody selekcji:

  •     weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych,
  •     test wiedzy,
  •     rozmowa kwalifikacyjna.


 

Metryczka

Data publikacji 19.09.2023
Data modyfikacji 19.09.2023
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Rzeszowie
Osoba udostępniająca informację:
Magdalena Żuk Wydział Prewencji KMP w Rzeszowie
Osoba modyfikująca informację:
Magdalena Żuk
do góry