Ogłoszenie 95802 o wolnym stanowisku pracy w ramach zastępstwa, w korpusie służby cywilnej w Komendzie Miejskiej Policji w Rzeszowie
Ogłoszenie
o wolnym stanowisku pracy w ramach zastępstwa, w korpusie służby cywilnej
w Komendzie Miejskiej Policji w Rzeszowie
Komendant Miejski Policji w Rzeszowie
poszukuje kandydatów na stanowisko: główny specjalista ds. BHP w Komendzie Miejskiej Policji w Rzeszowie.
w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest: powyżej 6%.
wymiar etatu: 1/2
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu:
Komenda Miejska Policji w Rzeszowie
ul. Jagiellońska 13
35-025 Rzeszów
Miejsce wykonywania pracy:
Komenda Miejska Policji w Rzeszowie, ul. Jagiellońska 13,
35-025 Rzeszów.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie postępowań powypadkowych (analizowanie ich przyczyn oraz opracowanie wytycznych i zaleceń w zakresie ich zapobiegania) w celu ustalenia okoliczności i przyczyn wypadku, jak również stwierdzenia faktu czy wypadek miał związek ze służbą bądź pracą,
- bieżąca kontrola warunków pracy policjantów i pracowników cywilnych w celu utrzymania bezpiecznych warunków pracy i służby,
- prowadzenie wstępnych szkoleń w zakresie BHP dla stażystów, praktykantów i pracowników nowo przyjętych lub przeniesionych na inne stanowisko pracy, realizacja cyklicznych szkoleń w celu dopuszczenia ich do pracy,
- ewidencjonowanie oraz sporządzanie sprawozdań z wypadków w pracy i służbie w celu posiadania bieżącej informacji,
- realizacja całokształtu zagadnień dotyczących oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy w celu utrzymania bezpiecznych warunków pracy i służby,
- uczestnictwo w pracach komisji bezpieczeństwa i higieny pracy zajmujących się warunkami szkodliwym i uciążliwymi dla zdrowia, chorobami zawodowymi przy pracy w celu odpowiedniego ich zakwalifikowania,
- sporządzanie dokumentacji powypadkowej, prowadzenie rejestrów wypadków przy pracy i chorób zawodowych w celu przekazania ich jednostkom nadrzędnym.
Warunki pracy.
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
- Praca kancelaryjno-biurowa,
- Praca jednozmianowa,
- Ośmiogodzinny system pracy.
Miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy.
Stałe stanowisko pracy usytuowane na drugim piętrze w budynku nieprzystosowanym dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim, np. brak wind, brak podjazdów. Praca w pomieszczeniach przy naturalnym i sztucznym oświetleniu z wykorzystaniem monitora ekranowego.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
I. Niezbędne
Wykształcenie: wyższe
Doświadczenie zawodowe: 3 lata w zakresie BHP.
II. Pozostałe wymagania niezbędne:
- bardzo dobra znajomość zasad pracy kancelaryjnej,
- znajomość ustawy o służbie cywilnej,
- znajomość ustawy o Policji,
- znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych,
- znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,
- znajomość Kodeksu Pracy oraz aktów prawnych związanych z BHP,
- kreatywność, komunikatywność, odporność na stres oraz umiejętność pracy w zespole,
- terminowość i dyscyplina pracy,
- wysoka kultura osobista,
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem z umyślne przestępstwo lub przestępstwo skarbowe.
Wymagania pożądane:
- wykształcenie wyższe z zakresu BHP,
- aktualne świadectwo ukończenia szkolenia okresowego dla pracowników służby BHP,
- poświadczenie bezpieczeństwa „Poufne”,
- mile widziane doświadczenie w służbach mundurowych.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- CV i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie wykształcenia,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o nieskalaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
- kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność (w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów),
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, (jeśli jest wymagane np. doświadczenie zawodowe),
- kopie innych dokumentów (kopia poświadczenia bezpieczeństwa).
Termin skladania dokumentów:
03-04-2022
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Rzeszowie,
ul. Jagiellońska 13,
35-025 Rzeszów
Kancelaria ogólna
II piętro, pokój 218
Inne informacje:
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Do udziału w rekrutacji zapraszamy również osoby niepełnosprawne.
W liście motywacyjnym należy powołać się na nr ogłoszenia. Wszelkie składane dokumenty i oświadczenia, listy motywacyjne, życiorys – powinny zawierać datę i oryginalny podpis kandydata. Oferty otrzymane po terminie wskazanym w ogłoszeniu (decyduje data stempla pocztowego) oraz niekompletne, które nie zawierają dokumentów, oświadczeń wskazanych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Oferty niespełniające wymagań formalnych będą komisyjnie zniszczone.
Kandydaci spełniający wymagania formalne będą informowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminie przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 47 821 34 63.
Techniki i metody selekcji:
- weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych,
- test wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.