Archiwum ogłoszeń

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Ogłoszenie 95802 o wolnym stanowisku pracy w ramach zastępstwa, w korpusie służby cywilnej w Komendzie Miejskiej Policji w Rzeszowie

Ogłoszenie
o wolnym stanowisku pracy w ramach zastępstwa, w korpusie służby cywilnej
w Komendzie Miejskiej Policji w Rzeszowie

Komendant Miejski Policji w Rzeszowie
poszukuje kandydatów na stanowisko: główny specjalista ds. BHP w Komendzie Miejskiej Policji w Rzeszowie.
w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest:  powyżej 6%.

wymiar etatu: 1/2

Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu: 
Komenda Miejska Policji w Rzeszowie
ul. Jagiellońska 13
35-025 Rzeszów

Miejsce wykonywania pracy: 

Komenda Miejska Policji w Rzeszowie, ul. Jagiellońska 13, 
35-025 Rzeszów.


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: 

  • prowadzenie postępowań powypadkowych (analizowanie ich przyczyn oraz opracowanie wytycznych i zaleceń w zakresie ich zapobiegania) w celu ustalenia okoliczności i przyczyn wypadku, jak również stwierdzenia faktu czy wypadek miał związek ze służbą bądź pracą,
  • bieżąca kontrola warunków pracy policjantów i pracowników cywilnych w celu utrzymania bezpiecznych warunków pracy i służby,
  • prowadzenie wstępnych szkoleń w zakresie BHP dla stażystów, praktykantów i pracowników nowo przyjętych lub przeniesionych na inne stanowisko pracy, realizacja cyklicznych szkoleń w celu dopuszczenia ich do pracy,
  • ewidencjonowanie oraz sporządzanie sprawozdań z wypadków w pracy i służbie w celu posiadania bieżącej informacji,
  • realizacja całokształtu zagadnień dotyczących oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy w celu utrzymania bezpiecznych warunków pracy i służby,
  • uczestnictwo w pracach komisji bezpieczeństwa i higieny pracy zajmujących się warunkami szkodliwym i uciążliwymi dla zdrowia, chorobami zawodowymi przy pracy w celu odpowiedniego ich zakwalifikowania,
  • sporządzanie dokumentacji powypadkowej, prowadzenie rejestrów wypadków przy pracy i chorób zawodowych w celu przekazania ich jednostkom nadrzędnym. 

Warunki pracy.

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.

  • Praca kancelaryjno-biurowa,
  • Praca jednozmianowa,
  • Ośmiogodzinny system pracy.

Miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy. 

Stałe stanowisko pracy usytuowane na drugim piętrze w budynku nieprzystosowanym dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim, np. brak wind, brak podjazdów. Praca      w pomieszczeniach przy naturalnym i sztucznym oświetleniu z wykorzystaniem monitora ekranowego. 

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy: 

I.    Niezbędne 

Wykształcenie: wyższe

Doświadczenie zawodowe: 3 lata w zakresie BHP.

II.          Pozostałe wymagania niezbędne:

  • bardzo dobra znajomość zasad pracy kancelaryjnej,
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej,
  • znajomość ustawy o Policji,
  • znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych,
  • znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,
  • znajomość Kodeksu Pracy oraz aktów prawnych związanych z BHP,
  • kreatywność, komunikatywność, odporność na stres oraz umiejętność pracy w zespole,
  • terminowość i dyscyplina pracy,
  • wysoka kultura osobista,
  • posiadanie obywatelstwa polskiego,
  • korzystanie z pełni praw publicznych,
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem z umyślne przestępstwo lub przestępstwo skarbowe.

Wymagania pożądane: 

  • wykształcenie wyższe z zakresu BHP,
  • aktualne świadectwo ukończenia szkolenia okresowego dla pracowników służby BHP,
  • poświadczenie bezpieczeństwa „Poufne”,
  • mile widziane doświadczenie w służbach mundurowych. 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • CV i list motywacyjny,
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie wykształcenia,
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy,
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata o nieskalaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Kopie innych dokumentów i oświadczenia: 

  • kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność (w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów),
  • kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, (jeśli jest wymagane np. doświadczenie zawodowe),
  • kopie innych dokumentów (kopia poświadczenia bezpieczeństwa).

Termin skladania dokumentów:

03-04-2022 

Miejsce składania dokumentów:

Komenda Miejska Policji w Rzeszowie, 
ul. Jagiellońska 13, 
35-025 Rzeszów 
Kancelaria ogólna
II piętro, pokój 218

Inne informacje: 

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Do udziału w rekrutacji zapraszamy również osoby niepełnosprawne.
W liście motywacyjnym należy powołać się na nr ogłoszenia. Wszelkie składane dokumenty i oświadczenia, listy motywacyjne, życiorys – powinny zawierać datę i oryginalny podpis kandydata. Oferty otrzymane po terminie wskazanym w ogłoszeniu (decyduje data stempla pocztowego) oraz niekompletne, które nie zawierają dokumentów, oświadczeń wskazanych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Oferty niespełniające wymagań formalnych będą komisyjnie zniszczone.
Kandydaci spełniający wymagania formalne będą informowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminie przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 47 821 34 63.

Techniki i metody selekcji:

  • weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych,
  • test wiedzy,
  • rozmowa kwalifikacyjna.


 

Metryczka

Data publikacji 29.03.2022
Data modyfikacji 01.04.2022
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Rzeszowie
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Agnieszka Bącal
Osoba udostępniająca informację:
Adam Szeląg Wydział Prewencji
Osoba modyfikująca informację:
Adam Szeląg
do góry