Archiwum ogłoszeń

Ogłoszenie 125904 o wolnym stanowisku pracy w korpusie służby cywilnej  w Komendzie Miejskiej Policji w Rzeszowie

Komendant Miejski Policji w Rzeszowie poszukuje kandydatów na stanowisko: Inspektor w Komisariacie Policji Rzeszów – Śródmieście KMP w Rzeszowie.
w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej 
oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest: powyżej 6%.
wymiar etatu: 1/1
Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu: 
Komenda Miejska Policji w Rzeszowie                                                                                                                                                                                                                                                                                 ul. Jagiellońska 13
 35-025 Rzeszów

Miejsce wykonywania pracy: 
Komisariat Policji Rzeszów – Śródmieście KMP w Rzeszowie, ul. Jagiellońska 13, 
35-025 Rzeszów.


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: 

  • prowadzi Sekretariat zgodnie z zapisami Instrukcji Kancelaryjnej,
  • prowadzi, rozlicza dzienniki korespondencyjne i rejestry jawne oraz niejawne,
  • przygotowuje materiały i archiwizuje dokumenty,
  • prowadzi i aktualizuje zbiory aktów prawnych resortowych i pozaresortowych jawnych i niejawnych,
  • prowadzi rejestrację wszelkiej korespondencji wpływającej i wychodzącej z jednostki,
  • sporządza pisma, udziela odpowiedzi.

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • praca kancelaryjno-biurowa,
  • praca jednozmianowa,
  • ośmiogodzinny system pracy,

Miejsce i otoczenie organizacyjno- techniczne stanowiska pracy:

Stałe stanowisko pracy usytuowane na pierwszym piętrze w budynku nieprzystosowanym dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim, np. brak wind, brak podjazdów. Praca w pomieszczeniach przy naturalnym i sztucznym oświetleniu z wykorzystaniem monitora ekranowego. 

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy: 

I.    Niezbędne 

Wykształcenie: średnie
Doświadczenie zawodowe: minimum 6 miesięcy pracy w administracji publicznej.

II.    Pozostałe wymagania niezbędne:

  • bardzo dobra znajomość zasad pracy kancelaryjnej,
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej,
  • znajomość ustawy o Policji,
  •  znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych,
  • znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,
  • kreatywność, komunikatywność, odporność na stres oraz umiejętność pracy w zespole,
  •  terminowość i dyscyplina pracy,
  • wysoka kultura osobista,
  • posiadanie obywatelstwa polskiego,
  • korzystanie z pełni praw publicznych,
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.

Wymagania pożądane: 

  • wykształcenie wyższe,
  • poświadczenie bezpieczeństwa.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • CV i list motywacyjny,
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie wykształcenia,
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy,
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata o nieskalaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,  
  • oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.).

Kopie innych dokumentów i oświadczenia: 

  • kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (jeśli jest wymagane np. doświadczenie zawodowe),
  • kopie innych dokumentów (kopia poświadczenia bezpieczeństwa)

Termin składania dokumentów: 3 września 2023 roku. 

Miejsce składania dokumentów:

Komenda Miejska Policji w Rzeszowie, 
ul. Jagiellońska 13, 
35-025 Rzeszów 
Kancelaria ogólna
II piętro, pokój 218


Inne informacje: 

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Do udziału w rekrutacji zapraszamy również osoby niepełnosprawne.
W liście motywacyjnym należy powołać się na nr ogłoszenia. Wszelkie składane dokumenty i oświadczenia, listy motywacyjne, życiorys – powinny zawierać datę i oryginalny podpis kandydata. Oferty otrzymane po terminie wskazanym w ogłoszeniu (decyduje data stempla pocztowego) oraz niekompletne, które nie zawierają dokumentów, oświadczeń wskazanych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Oferty niespełniające wymagań formalnych będą komisyjnie zniszczone. Kandydaci spełniający wymagania formalne będą informowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminie przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 47 821-34-63.


Techniki i metody selekcji:

  • weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych,
  • test wiedzy,
  • rozmowa kwalifikacyjna.

Metryczka

Data publikacji 23.08.2023
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Rzeszowie
Osoba udostępniająca informację:
Magdalena Żuk Wydział Prewencji KMP w Rzeszowie
do góry