Ogłoszenie 125904 o wolnym stanowisku pracy w korpusie służby cywilnej w Komendzie Miejskiej Policji w Rzeszowie
Komendant Miejski Policji w Rzeszowie poszukuje kandydatów na stanowisko: Inspektor w Komisariacie Policji Rzeszów – Śródmieście KMP w Rzeszowie.
w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej
oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest: powyżej 6%.
wymiar etatu: 1/1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu:
Komenda Miejska Policji w Rzeszowie ul. Jagiellońska 13
35-025 Rzeszów
Miejsce wykonywania pracy:
Komisariat Policji Rzeszów – Śródmieście KMP w Rzeszowie, ul. Jagiellońska 13,
35-025 Rzeszów.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzi Sekretariat zgodnie z zapisami Instrukcji Kancelaryjnej,
- prowadzi, rozlicza dzienniki korespondencyjne i rejestry jawne oraz niejawne,
- przygotowuje materiały i archiwizuje dokumenty,
- prowadzi i aktualizuje zbiory aktów prawnych resortowych i pozaresortowych jawnych i niejawnych,
- prowadzi rejestrację wszelkiej korespondencji wpływającej i wychodzącej z jednostki,
- sporządza pisma, udziela odpowiedzi.
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca kancelaryjno-biurowa,
- praca jednozmianowa,
- ośmiogodzinny system pracy,
Miejsce i otoczenie organizacyjno- techniczne stanowiska pracy:
Stałe stanowisko pracy usytuowane na pierwszym piętrze w budynku nieprzystosowanym dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim, np. brak wind, brak podjazdów. Praca w pomieszczeniach przy naturalnym i sztucznym oświetleniu z wykorzystaniem monitora ekranowego.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
I. Niezbędne
Wykształcenie: średnie
Doświadczenie zawodowe: minimum 6 miesięcy pracy w administracji publicznej.
II. Pozostałe wymagania niezbędne:
- bardzo dobra znajomość zasad pracy kancelaryjnej,
- znajomość ustawy o służbie cywilnej,
- znajomość ustawy o Policji,
- znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych,
- znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,
- kreatywność, komunikatywność, odporność na stres oraz umiejętność pracy w zespole,
- terminowość i dyscyplina pracy,
- wysoka kultura osobista,
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
Wymagania pożądane:
- wykształcenie wyższe,
- poświadczenie bezpieczeństwa.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- CV i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie wykształcenia,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o nieskalaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.).
Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (jeśli jest wymagane np. doświadczenie zawodowe),
- kopie innych dokumentów (kopia poświadczenia bezpieczeństwa)
Termin składania dokumentów: 3 września 2023 roku.
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Rzeszowie,
ul. Jagiellońska 13,
35-025 Rzeszów
Kancelaria ogólna
II piętro, pokój 218
Inne informacje:
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Do udziału w rekrutacji zapraszamy również osoby niepełnosprawne.
W liście motywacyjnym należy powołać się na nr ogłoszenia. Wszelkie składane dokumenty i oświadczenia, listy motywacyjne, życiorys – powinny zawierać datę i oryginalny podpis kandydata. Oferty otrzymane po terminie wskazanym w ogłoszeniu (decyduje data stempla pocztowego) oraz niekompletne, które nie zawierają dokumentów, oświadczeń wskazanych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Oferty niespełniające wymagań formalnych będą komisyjnie zniszczone. Kandydaci spełniający wymagania formalne będą informowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminie przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 47 821-34-63.
Techniki i metody selekcji:
- weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych,
- test wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.