Archiwum ogłoszeń

Ogłoszenie 127016 o wolnym stanowisku pracy w korpusie służby cywilnej w Komendzie Miejskiej Policji w Rzeszowie

Komendant Miejski Policji w Rzeszowie poszukuje kandydatów na stanowisko: Inspektor w Wydziale Bezpieczeństwa Informacji Komendy Miejskiej Policji  w Rzeszowie.
w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest: powyżej 6%.
wymiar etatu: 1/1
Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu: 
Komenda Miejska Policji w Rzeszowie
ul. Jagiellońska 13
35-025 Rzeszów

Miejsce wykonywania pracy: 
Komisariat Policji I w Rzeszowie, ul. Rejtana 34, 35-328 Rzeszów.

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • realizacja czynności związanych z archiwizacją dokumentacji zakończonej w celu jej właściwego zabezpieczenia i przyjęcia na stan składnicy akt,
  • realizacja czynności związanych z obiegiem poczty jawnej w celu zapewnienia prawidłowego jej rozdziału i przesłania, w tym rejestracji w urządzeniach i systemach teleinformatycznych,
  • porządkowanie i zapewnienie bezpiecznego przechowywania oraz brakowania materiałów archiwalnych,
  • weryfikacja protokołów oceny dokumentacji niearchiwalnej kat. „B” oznaczonej symbolem „BC”,
  • pomoc w zakresie przyjmowania i porządkowania materiałów archiwalnych od poszczególnych jednostek organizacyjnych,
  • udzielanie informacji i wsparcia funkcjonariuszom oraz pracownikom w zakresie obiegu dokumentacji służbowej i procesu archiwizacji w celu zapewnienia prawidłowej realizacji tego zakresu czynności,
  • wspomaganie pracy innych stanowisk służbowych w celu zapewnienia niezakłóconej realizacji zadań wydziału, w razie konieczności zastępowanie pracownika obsługującego oddział kancelarii tajnej.


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • praca kancelaryjno-biurowa,
  • praca jednozmianowa,
  • ośmiogodzinny system pracy,
  • wysiłek fizyczny związany z porządkowaniem i opracowywaniem dużej ilości dokumentów.


Miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy 

Stałe stanowisko pracy usytuowane na pierwszym piętrze w budynku nieprzystosowanym dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim (brak wind, brak podjazdów). 
Praca w pomieszczeniach przy naturalnym i sztucznym oświetleniu z wykorzystaniem monitora ekranowego.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy: 

I. Niezbędne 

Wykształcenie: średnie.

Doświadczenie zawodowe: minimum 1 rok pracy w administracji publicznej. 

II. Pozostałe wymagania niezbędne:

  • terminowość i dyscyplina pracy,
  • znajomość systemów operacyjnych z rodziny WINDOWS, edytorów tekstu, arkuszy kalkulacyjnych w zakresie obsługi na poziomie podstawowym,
  • znajomość zasad pracy kancelaryjnej z dokumentami jawnymi i niejawnymi,
  • umiejętność współpracy z innymi pracownikami,
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej,
  • znajomość ustawy o Policji, 
  • znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych,
  • znajomość przepisów z zakresu ochrony danych osobowych,
  • osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała poddać się procedurze postępowania sprawdzającego zgodnie z Ustawą o ochronie informacji niejawnych,
  • posiadanie obywatelstwa polskiego,
  • korzystanie z pełni praw publicznych,
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem z umyślne przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. 

do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa 
lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.

Wymagania pożądane: 

  • praca w jednostkach policji,
  • praca związana z ochroną informacji niejawnych lub obiegiem dokumentacji służbowej,
  • wykształcenie: wyższe,
  • poświadczenie bezpieczeństwa.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • CV i list motywacyjny,
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie wykształcenia,
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo        lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • Oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.).

 Kopie innych dokumentów i oświadczenia

  • doświadczenie zawodowe (jeśli jest wymagane np. doświadczenie zawodowe),
  • kopie innych dokumentów (kopia poświadczenia bezpieczeństwa)


Termin składania dokumentów: 24.09.2023 r.

Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Rzeszowie, 
ul. Jagiellońska 13, 
35-025 Rzeszów 
Kancelaria ogólna
II piętro, pokój 218


Inne informacje: 


Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Do udziału w rekrutacji zapraszamy również osoby niepełnosprawne.
W liście motywacyjnym należy powołać się na nr ogłoszenia. Wszelkie składane dokumenty  i oświadczenia, listy motywacyjne, życiorys – powinny zawierać datę i oryginalny podpis kandydata. Oferty otrzymane po terminie wskazanym w ogłoszeniu (decyduje data stempla pocztowego) oraz niekompletne, które nie zawierają dokumentów, oświadczeń wskazanych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Oferty niespełniające wymagań formalnych będą komisyjnie zniszczone. Kandydaci spełniający wymagania formalne będą informowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminie przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego.                                                                                                                                                                                                                                                  Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu  47 821-34-63.


Techniki i metody selekcji:

  • weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych,
  • test wiedzy,
  • rozmowa kwalifikacyjna.

Metryczka

Data publikacji 13.09.2023
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Rzeszowie
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
KMP
Osoba udostępniająca informację:
Magdalena Żuk Wydział Prewencji KMP w Rzeszowie
do góry